Wataha~Farkas

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Witajcie w Watasze Farkas!
Zapraszam do rejestracji oraz zapisu!
*Proszę wszystkich o założenie swojej KP!
*Obecna pora roku to: Lato!


Autor Wątek: Rangi  (Przeczytany 621 razy)

Clarysa

  • Alpha (Wojowniczka)
  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 246
    • Zobacz profil
Rangi
« dnia: Styczeń 09, 2015, 19:34:21 »

1. Szczeniak
Młody członek stada. Szczenięciem jest się do 2 roku życia. Ich zadaniem jest poznawać świat i powoli poznawać tajniki życia w Watasze. (Szczeniaki nie należą do Armii)

W naszej watasze są 4 Armie:

Armia Szara- Są to wilki, które nie mają skrzydeł. Armia najniższa, jednak wcale nie najgorsza...

2. Młodzik
Wilk, który jest w naszej od urodzenia, jednak nie jest on jeszcze na tyle doświadczony, ponieważ dopiero wszedł w dorosłe życie.

3. Wojownik
 Wojownicy są bardzo dobrzy w walce, jednak czasem ich ponosi. Niektórzy wojownicy są brutalni i szorstcy, jednak zdarzają się również wyjątki.

4. Zwiadowca
Wilk, który bardzo dobrze potrafi ocenić daną sytuację. Wie jak się zaczaić i sprawdzić to i owo.

5. Łowca
Wytropi prawie każdą zwierzynę, jednak jeszcze nie do końca potrafi ją perfekcyjnie zabić, czy upolować.

6. Opiekun Watahy
Jest to wilk, który i dobrze poluje i łowi… Pomimo łagodnej nazwy pozycja jest ważna i dobra. Ten wilk ma opanowane(nie perfekcyjnie) i zdolności wojownika, jak i zwiadowcy, z każdego po trochu…

7. Przywódca Armii Szarej
Czyli wilk, który ma najbardziej opanowane cechy i zdolności wilków z niższymi pozycjami.


Armia czerwona- Wilki bardziej doświadczone.

8. Doświadczony wojownik
Wilk, który perfekcyjnie opanował tą sztukę.

9. Medyk
Wilk, który poza zdobytymi już zdolnościami i cechami, zna się bardzo dobrze na medycynie.

10. Szaman
Wilk, który zna bardzo dobrze rodzaje demonów, potworów i innych zjaw.  Jest to ranga bardzo dobra.

11. Drapieżca
Ta pozycja jest już bardzo dobra, opanowane do perfekcji siła i opanowanie.

12. Dowódca Armii Czerwonej
Przeprowadza treningi wilków z tej Armii.


Armia Błękitna- Wilki, które są już bardzo dobrze wyszkolone i do tego posiadają skrzydła.

13. Podniebny zwiadowca
Wilk, który każdy teren zna perfekcyjnie. Ma skrzydła.

14. Szpieg
Wilk, który zaczaić potrafi się wszędzie… Potrafi tak się ukryć, że nikt go nie znajdzie. Ma skrzydła.

15. Znawca Watahy
Wilk, który zna każdy teren watahy jak własną kieszeń, jest bardzo doświadczony oraz świetnie opanował techniki walki. Ma skrzydła.

16. Dowódca Armii Błękitnej
Ranga najwyższa do zdobycia, wilk bardzo dobry i zna się prawie na wszystkim. Ma skrzydła.
Jego zadaniem, jest też przeprowadzanie treningów Błękitnej Armii.


Armia Złota- Czyli inaczej Armia Królewska, najbardziej doświadczone wilki.

17. Gammy
Rodzeństwo alph i beth.

18.  Książę/Księżniczka Betha
Potomstwo Beth… Mają skrzydła.

19. Samiec/Samica Betha
Najważniejsi doradcy Alph… Są prawie tak samo ważni, służą pomocną łapą. Gdy Alphy nie mogą rządzić, Bethy zastępują je i stają się wtedy najważniejsi. Mieszkają w pałacu. Gdy Alpha Postanowi odejść, mają prawo ubiegać się o najważniejsze stanowisko. Skrzydła.

20. Książę/Księżniczka Alpha
Potomstwo pary Alpha… Muszą uczyć się odpowiedzialności od najmłodszych lat, ponieważ w przyszłości może zastąpią rodziców. Skrzydła.
 
21.  Samiec/Samica Alpha
Wilki najważniejsze w stadzie, mają całkowity wpływ na przyszłości watahy. Mają skrzydła.


RANGI DODATKOWE (które można dostać po konsultacji z Adminami):

Posłaniec
Robi wszystko co zapragną Alphy i Bethy.

Zasłużony członek
Czyli wilk, który w jakiś sposób spełnił się dla watahy… Zrobił coś wyjątkowego…
Tytuł ten może przydzielić tylko Alpha, ale po konsultacji z Bethą.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 11, 2015, 20:04:02 wysłana przez Clarysa »
Zapisane
Rodzina: Na razie brak.

Partner: Na razie brak.

Potomstwo: Diem.

Moce:

*Wkładanie/wyciąganie rzeczy z obrazów/kartek itd.
*Lód
*Powietrze
*Tarcza ochronna~ wysyła falę, która chroni ją przez 2 jej posty.
*Zmiennokształt
*Teleportacja
*Uzdrawianie dotykiem
*Opuszczanie ciała
*Telepatia
*Władanie światłem
*Bilokacja
*Telekineza

Umiejętności:

Siła: 200
Szybkość: 200
Zwinność: 200
Czujność: 200
Magia: 200

Monety:
50
 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
imprezyizloty typer akamegariw simtractor watahypotworow